De vraag

Bij de start van de corona perikelen begon een aantal Delftse ondernemers een mooie lokale samenwerking: onder de noemer Lokaal Delft Bezorgd bieden zij via een gezamenlijke website hun ambachtelijk geproduceerde producten aan. Nu pakken die ondernemers door met een kerstpakket, gericht op de zakelijke markt. Hoe breng je dat aanbod op een goede manier onder de aandacht van potentiële klanten?

Ons antwoord

We organiseerden een Lunch & Learn om te sparren over de mogelijkheden. Eerst bepaalden we wat nu de voornaamste USP’s zijn van Lokaal Delft Bezorgd: hoe onderscheiden zij zich van andere aanbieders en wat maakt hun aanbod aantrekkelijk voor klanten? Daarna keken we naar mogelijkheden om dit aanbod voor het voetlicht te krijgen. We maakten een combinatie van een offline redactioneel verhaal, een mailing, webteksten en een aantal social media posts die de verschillende partners via hun eigen communicatiekanalen konden delen. Zo creëerden we maximaal bereik.

Leuk voor Lokaal Delft Bezorgd

De combinatie van acties leverde een flink aantal aanvragen op, die zich hopelijk gaan vertalen in concrete bestellingen.

Leuk voor DOTbusiness

Je inleven in de klant en de doelgroep, de essentie naar boven halen en daar een passend pakketje bij bedenken. Daar doen we het voor!