De vraag

Bij het mvo-platform Werkwaardig vinden de aangesloten werkgevers inspiratie en kennis rondom maatschappelijk verantwoord ondernemen. Hoe houd je je leden op een goede manier aangesloten bij wat je doet en hoe communiceer je naar potentiële werkgevers waar je voor staat? Met die vraag gingen we aan de slag.

Ons antwoord

Ondernemers worden blij van inspirerende voorbeelden, dus die staan vaak centraal in de content die we voor Werkwaardig creëren. Samen sparren we over onderwerpen en ideeën en daarna gaan we aan de slag. Eigenwijs als we zijn, geven we het ook aan als we vinden dat een idee minder goed aansluit bij waar Werkwaardig voor staat of waar de doelgroep interesse in heeft. Op basis van de keuzes die we maken gaan wij aan de slag en zorgen dat de content geproduceerd en gedeeld wordt, onder meer via een digitale nieuwsbrief.

Leuk voor Werkwaardig

Alles in één hand betekent dat je er als klant geen omkijken meer naar hebt. U vraagt, wij draaien. Iedereen blij.

Leuk voor DOTbusiness

Een klus wordt natuurlijk alleen maar leuker als je ‘m uit kunt voeren voor een aansprekende klant. Dus: leuk? Ja, heel leuk!