Kunt u in één zin uitleggen waarmee u zich onderscheidt?

Kunt u in één zin vertellen wat uw bedrijf uniek maakt? Waarom klanten bij u aan het goede adres zijn in plaats van bij de concurrent? Hoe onderscheidt u zich van andere aanbieders? Dat is waar marketing om draait.

Heldere positionering

Een heldere positionering en levende kernwaarden zorgen voor herkenbaarheid. Zij vormen het vertrekpunt voor alle marketing en communicatie. Zowel intern als extern. Wij helpen u uw identiteit op te stellen en uw kernwaarden levend te maken.

Medewerkers als ambassadeurs

Stel u hebt een prachtige website met een heldere belofte: persoonlijk contact staat bij ons centraal. Een klant belt op en wordt op een niet vriendelijke en zeer onpersoonlijke manier te woord gestaan. Weg belofte, weg identiteit, weg klant!
Maak waar wat u belooft. Uw medewerkers zijn uw ambassadeurs. Zij zijn de verkopers van uw bedrijf. Maar weten uw medewerkers waar u, uw bedrijf, voor staat? Welke waarden u nastreeft? Extern winnen is intern beginnen noemen we dat. Wij helpen u graag om van uw medewerkers echte ambassadeurs te maken.

Marketingacties met uw identiteit

Een heldere positionering met duidelijke kernwaarden vormen het vertrekpunt voor alle marketingacties die daarop volgen. Uw eigen identiteit, hetgeen u onderscheidt van de concurrent, staat in alle uitingen centraal. Of dat nou online middelen zijn zoals een website of adwords. Of offline middelen zoals advertenties en brochures.

Waar wij onze marketingkennis zoal voor inzetten?

  • Opstellen profileringsprofielen. Wat maakt uw bedrijf uniek?
  • Opstellen missie, visie, kernwaarden
  • Analyse van huidige communicatiemiddelen. Sluit het aan bij uw identiteit?
  • Vertalen van de kernwaarden richting gewenst gedrag van uw medewerkers

Kopje koffie?

Wij steken graag de handen uit de mouwen om te bekijken wat voor u de beste marketingstrategie is. En hoe u deze vertaalt richting uw medewerkers en alle marketing en communicatie uitingen. Zo zorgen we voor één lijn, één identiteit.
Kom een keer langs, dan drinken we een kopje koffie. En bespreken hoe we samen ervoor kunnen zorgen dat uw bedrijf op de kaart staat en blijft staan.